4. ročník
na každé úterý, středu, čtvrtek, pátek - v sešitku Pravopisné pětiminutovky půl nebo jeden sloupeček
na každý pátek - beletristickou rozečtenou knihu do dílny čtení
donést do školy: ručníček, balík kapesníků, balík papírů
průběžně - procvičovat si slovní zásobu Aj na CD -rom
Existují (ke stažení) programy, které do počítače (Apple, Linux systémy) nainstalují a pomáhají pak CD-ROMu (vytváří mu "windows" prostředí).
Pro Linux (+ macOS, & BSD) -> https://www.winehq.org/
Pro Apple -> http://winebottler.kronenberg.org/
5. ročník
na každé úterý, středu, čtvrtek, pátek - v sešitku Pravopisné pětiminutovky půl nebo jeden sloupeček
na každý pátek - beletristickou rozečtenou knihu do dílny čtení
Link pro registraci na MORE!
link, měl by být nový a aktivovaný, takže by mělo být možné se přes něj přihlásit.
https://classic.helbling-ezone.com/?page=cup
Postup (pro ty, kdo se ještě neregistroval tak platí stejný postup, jen s tím novým linkem)
1) link https://classic.helbling-ezone.com/?page=cup
2) dala jste "student registration" (v pravé polovině dole)
continue
3) datum narození a zemi (dítěte) - klidně můžete uvést i jiné datum, důležité je, aby si to dítě pamatovalo
continue
4) jméno dítěte, uvedete SVŮJ e-mail (a potvrdíte), napíšete heslo, které si DÍTĚ bude pamatovat + potvrdíte podmínky užívání
dále:
5)na ten VÁŠ e-mail přijde link, kde potvrdíte, že souhlasíte
6) dítě se pak bude hlásit tím, že zadá VAŠI e-mail adresu (je to vlastně nastavené jako "uživatelské jméno") a zadá heslo, které bylo zadáno (viz krok 4)
7) měl by se mu zobrazit účet a tam si zadá kód z učebnice
donést do školy: ručníček, balík kapesníků, balík papírů
24. - 28. června 2019
Tento plán se může měnit podle aktuální situace ve třídě a ve škole.
Oznámení |
V pondělí jedeme na kolech na minigolf na Budínek. Sraz v 8.30 u Lidlu. S sebou funkční kolo, helmu, batůžek s pitím, svačinou, peníze na zmrzlinu, limonádu, vhodné oblečení a pevnou obuv (ne sandály). Vracet se budeme do 12.15. V úterý jedeme na výlet do Zeměráje vlastním autobusem. Sraz v 8.30 ve škole. S sebou svačinu a pití na celý den, přiměřené oblečení. Vracet se budeme v 16 h. Ve středu jedeme na cyklovýlet v okolí Dobříše, na závěr s koupáním. Sraz ve škole v 8.30. S sebou funkční kolo, helmu, batůžek s pitím, svačinou, peníze na zmrzlinu, limonádu, vhodné oblečení a pevnou obuv (ne sandály), menší ručník a plavky. Vracet se budeme do 12.15. Ve čtvrtek budeme mít dopolední rozlučkový večírek ve třídě. Děti mohou donést občerstvení, hry. Budeme se loučit, protože příští školní rok přinese mnoho změn a v tomto složení se v září již nesetkáme. V pátek se ráno rozdá vysvědčení. Skončíme zhruba v 9.30. |
||
Český jazyk gramatika |
4.ročník - |
||
5. ročník - |
|||
Český jazyk Dílna psaní, komunikace |
|||
Český jazyk čtenářství |
|||
Matematik,
|
4. ročník -
|
||
5. ročník -
|
|||
ČaS |
|||
Angličtina |
|
||
Výtvarná výchova |
|
||
Tělesná výchova |
|||
Pracovní výchova |
|
||
IVT |
|
Akce
14. 6. focení ve škole
14. 6. 17h autorské čtení dětí
25. 6. Zeměráj Kovářov, odjezd 8.30, návrat do 15h
Organizace školního roku:
Zahájení školního vyučování: pondělí 3. září 2018
Podzimní prázdniny: pondělí 29. října a úterý 30. října 2019
Vánoční prázdniny: sobota 22. prosince 2018 – středa 2. ledna 2019 (vyučování začíná ve čtvrtek 3.ledna 2019)
Konec prvního pololetí: čtvrtek 31. ledna 2019
Pololetní prázdniny: pátek 1. února 2019
Jarní prázdniny: 11. až 17. března 2019 (pondělí až neděle)
Velikonoční prázdniny: čtvrtek 18. dubna 2019 (pátek 19. dubna a pondělí 22. dubna 2019 jsou státními svátky)
Konec druhého pololetí: pátek 28. června 2019
Letní prázdniny: začínají v sobotu 29. června 2019, končí v neděli 1. září 2019
Už podle (ne)indiánského jména bylo zjevné, že náš průvodce z Krnapu toho bude opravdu hodně vědět. A naše očekávání se beze zbytku potvrdila. Hned u mapy na Špindlerově boudě rozdal pašerákům s nevídanou důvěrou výzkumné pomůcky a naše komentovaná procházka mohla být prohlášena za zahájenou. Tedy nakonec se z procházky vyklubal celodenní výlet, ale to […]
…a výlet busem podniknou. Nebo taky nepodniknou, protože v Podkrkonoší je autobusová doprava naprosto nevyzpytatelná a autobusy, které mají jet, nejedou, a ty, které jet nemají, míjí naši pěší skupinu v požadovaném směru o pikometry. Druhá možnost tedy je, že někdo… ale ne, prostě ve vrchlabsko-jilemnické dopravní síti čert aby se vyznal, a doufáme, že […]
8.30 – 9.15 |
9.30 – 10.15 |
10.40 – 11.25 |
11.30 – 12.15 |
12.25 – 13.10 |
13.00 – 13.45 |
13.45 – 14.30 |
|||
pondělí |
Čj |
M |
Aj |
Čj |
|
Vv |
Vv |
||
úterý |
M |
Čj |
Aj |
ČaS |
|
||||
středa |
Čj |
M |
Tv |
Tv |
Pč - jednou za 14 dní |
Pč – jednou za 14 dní |
|||
čtvrtek |
Čj |
Aj |
M |
ČaS |
Dílna psaní |
|
|||
pátek |
4.roč. - M 5.roč. - IVT |
Hv |
Čj |
Čj |
Aj |
M |
|
Jana Zajícová
Profesní portfolio:
Po ukončení studia na gymnáziu jsem vystudovala PedF UK, obor učitelství pro 1. stupeň. Svoje vzdělání jsem doplnila zkouškou CAE (Certificate of Advanced English). Vždy jsem chtěla, aby děti informace nejen získávaly, ale také s nimi uměly pracovat a viděly smysl v tom, co se učí. Roční kurz Čtením a psaním ke Kritickému myšlení mi v této oblasti poskytl paletu metod a strategií. Ty rozvíjejí v dětech nejen schopnost s informacemi nakládat, ale také spolupracovat vzájemně a rozvíjet sociální kompetence. Důležitým mezníkem pro mne byla účast v Summer Tutorial Program na Wheaton College v USA. Kurz Typologie MBTI a její využití ve škole mne vybavil poznatky o různosti dětí a jak s ní pracovat. V loňském roce jsem spolu s kolegyní absolvovala Letní školu s metodou Hejného na 1. stupni ZŠ.
Co je pro mě při práci důležité:
Ve třídě kladu důraz na vytvoření příjemného a bezpečného prostředí. Prostředí, kde se děti respektují a dodržují pravidla vzájemné komunikace. Zabývám se rozvojem čtenářství a využívám možnosti, které nabízí ke kultivaci dětské osobnosti.
Při vyučování preferuji metody aktivního učení. Snažím se na každé dítě pohlížet jako na jedince, který má svá obdarování a své výzvy. Vytvářením kooperativních učebních situací učím děti, jak se vzájemně respektovat a pomáhat si. Snažím se otevírat jim svět.